close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד להחליט על צבע הרכב?

מערכת שורשכה סיוון, תשעה12/06/2015

עומדים לרכוש רכב חדש או יד שנייה? מתלבטים בנוגע לסוגיית צבע הרכב? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים לבחירת הצבע הנכון לרכב הבא שלכם.

תגיות:
מכונית סוזוקי אלטו צבעונית
צילום: יח"צ החברה
הצבעים הנפוצים ביותר על הכביש
כסף ולבן הם הצבעים הנפוצים ביותר על הכביש, ובכל מגרש חנייה בו תחנו את רכבכם תוכלו להבחין שכמות הרכבים בצבע לבן או כסוף גדולה פי שתיים ולעיתים פי שלוש מכל צבע אחר. הסיבה לכך נעוצה בראש ובראשונה בשמרנות המאפיינת את רובינו. הלבן והכסוף נחשבים לבחירה השמרנית והסטנדרטית בכל הנוגע לבחירת צבע לרכב, וזאת הסיבה שגם באולמות התצוגה של חברות הרכב וסוכנויות הרכב השונות, תוכלו למצוא כמות גדולה יותר של רכבים בצבעי לבן או כסף.

הבחירה היוקרתית
בשנים האחרונות הולכת וגוברת תופעת בחירת הגוון השחור לרכב. ברוב המקרים, הבחירה בגוון השחור לרכב מתבצעת בקטגוריית רכבי המנהלים, רכבי היוקרה ורכבי השטח או רכבי הפנאי-שטח. הצבע השחור נתפס בעיני רבים כצבע בעל אופי יוקרתי ומלא עוצמה, ולכן הוא מותאם לרכבים המגיעים מקטגוריות רכב יוקרתיות יותר.

הבחירה הצבעונית
לצד השמרנות המאפיינת את רוב בעלי הרכבים בכל הנוגע לבחירת צבע לרכב, הולכים ומתרבים במהלך השנים האחרונות האנשים הבוחרים להעניק לרכבם צבע בוהק באמצעות צבעים כגון: שחור פנינה, אפור מטלי, תכלת, ורוד מטלי, אדום ועוד. צבעים אלו מצויים בעיקר בקטגוריית רכבי המיני או רכבי הסופר מיני, וזאת משום שיצרניות הרכב בקטגוריית אלו מציעות מגוון רחב יותר של צבעים לכל אחד מדגמי הרכב המיוצרים על ידיהן, דוגמת האלטו הצבעונית המאפשרת לכם צבעים מרשים, החל מלבן וכסוף מטלי, דרך שחור פנינה ועד לאדום, תכלת מטלי ו-ורוד מטלי.

ברוב המקרים, הבחירה הצבעונית לרכב מאפיינת בעלי רכבים צעירים ומשפחות צעירות, כאשר הבחירה בצבעים כגון: אדום ו-ורוד תתבצע יותר על ידי נשים, ואילו הבחירה בצבעי התכלת מטלי והשחור פנינה תתבצע לרוב על ידי גברים.

מה מסמל כל צבע? 

רוצים לדעת מהי המשמעות הנלווית לכל צבע בו אתם עומדים לבחור? בבקשה:
אדום- צבע עז וחם המסמל יצירתיות ויצריות
כחול- צבע קר המסמל רוגע ואצילות
צהוב- צבע חם המסמל תקווה וחשיבה חיובית
סגול- צבע חם המסמל תחכום ואלגנטיות
ורוד- צבע המסמל אינטואיציה ואופטימיות
לבן- צבע המסמל טוהר וניקיון
כסף – צבע המסמל פשטות בשילוב יוקרתיות
שחור- צבע המסמל עוצמה, כוח ויוקרתיות

לסיכום, בחירת צבע לרכב מתבצעת ברוב המקרים בהתאם לאופי הרכב אותו אתם רוכשים ובהתאם לאופיו של בעל הרכב והנהג העיקרי ברכב. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של צבעים המאפשרים גם לכם "להתנתק" מהשמרנות המאפיינת את מרבית רוכשי הרכבים בישראל, ולבחור בצבע בוהק שאי אפשר להתעלם ממנו!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה